Afspraken en Annuleringen
•Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak.
•Kom op tijd. Indien u meer dan 10 minuten te laat bent, kan de behandeling worden ingekort of vervallen.
•Kunt u niet komen? Meld dit minimaal 24 uur van tevoren telefonisch of per e-mail.
•Bij niet tijdig annuleren of niet verschijnen kunnen wij de gereserveerde tijd in rekening brengen. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
Betaling en Verzekering
•Indien u niet aanvullend verzekerd bent voor tandheelkunde, verzoeken wij u vriendelijk om de behandeling direct na afloop te betalen (bij voorkeur per pin).
•Facturatie vindt plaats via onze factoringpartner of rechtstreeks via de praktijk.
•U bent zelf verantwoordelijk voor de betaling, ook als uw zorgverzekeraar niet of slechts gedeeltelijk vergoedt.
•Wij sturen u een afspraakherinnering per e-mail of sms als extra service. U blijft zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraak, ook als u geen herinnering ontvangt.
Telefoongebruik en Opnames
•Zet uw mobiele telefoon op stil bij binnenkomst.
•Het maken van foto’s, video’s of geluidsopnames is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming van ons team en andere aanwezigen.
•Het delen van beeldmateriaal op sociale media is alleen toegestaan met toestemming.
Gedrag en Respect
•Wij behandelen u met respect en verwachten dat u hetzelfde doet tegenover onze medewerkers en andere patiënten.
•Agressie, (seksuele) intimidatie, discriminatie, dreiging, vernieling of ander grensoverschrijdend gedrag wordt niet getolereerd.
•Bij overtreding behouden wij ons het recht voor om de behandelrelatie te beëindigen, aangifte te doen bij de politie en schade te verhalen.
Hygiëne en Gezondheid
•Wij verzoeken u om met een schoon gebit naar uw afspraak te komen, met name bij mondhygiënische behandelingen.
•Geef wijzigingen in uw gezondheid of medicijngebruik tijdig aan ons door.
•Bij griep, koorts of besmettelijke klachten vragen wij u uw afspraak te verzetten.
Alcohol, Drugs en Roken
•Onder invloed van alcohol of drugs mogen wij u de toegang tot de praktijk weigeren.
•Roken (inclusief e-sigaretten) is verboden in en rondom de praktijk.
Huisdieren
•Huisdieren zijn niet toegestaan, met uitzondering van gecertificeerde hulphonden.
Persoonlijke Eigendommen
•Let goed op uw persoonlijke bezittingen. Tandzorg Clinic is niet aansprakelijk voor verlies, schade of diefstal.
Kinderen en Jongeren
•Kinderen onder de 16 jaar worden alleen behandeld in aanwezigheid of met toestemming van een ouder of wettelijk vertegenwoordiger.
•Jongeren van 16 jaar en ouder mogen zelfstandig een afspraak maken en behandeld worden.
Onveilige of Onprettige Situaties
•Merkt u een onveilige situatie of voelt u zich onprettig? Meld dit bij de balie of uw behandelaar. Wij nemen elke melding serieus.
Belangrijke aandachtspunten
Maak uzelf vertrouwd met deze punten voor een soepel verloop van uw bezoek:
Afspraakherinnering
•Wij sturen u een herinnering per e-mail of sms.
•Let op: U blijft zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraak, ook als u geen herinnering ontvangt.
Niet nagekomen afspraak
•Annuleer minimaal 24 uur van tevoren.
•Niet (tijdig) geannuleerde afspraken worden in rekening gebracht en niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
Te laat op uw afspraak
•Bij meer dan 10 minuten te laat kan de behandeling worden ingekort of geannuleerd.
Geen aanvullende verzekering?
•Geen tandheelkundige dekking? Betaal dan direct na de behandeling, bij voorkeur per pin.
Kinderen
•Kinderen onder de 16 jaar alleen met toestemming of begeleiding van een ouder/voogd.
•Jongeren van 16 jaar en ouder mogen zelfstandig behandeld worden.
•Laat kinderen niet zonder toezicht achter in de wachtkamer.
Foto’s en video
•Geen opnames zonder toestemming.
•Ook delen op sociale media is alleen toegestaan met goedkeuring.
Dank u voor uw begrip en medewerking. Samen zorgen we voor een veilige, respectvolle en professionele omgeving voor iedereen.